25 December 2011

.kawan.

.assalamualaikum.
second post for this night. yes. kawan. ramai kawan memang best. tapi jangan sisihkan kawan yang lame. oke. statement tuh memang elok. but. sisih. oke. terase. and yes. i'm not the good person. tak layak kot nak dipanggil kawan. and yes. bukan nak sisih. but. oke. pendek cerite. nobody's perfect. no offend. kalau terase pasal this entry i'm so sorry. but. i think yang my blog takde ramai yang tahu. so that. takde la public sangat kan. well. bukan nak cakap aku ni baek. but. rasenye ramai kawan-kawan aku takde yang aku sisihkan. and yes. ade yang lost contact tu. laen la ceritenye. but. everything memang friends first la kan. and yes. kalau ade orang yang terase macam aku menyisihkan dirinye tu. sile la. jangan malu-malu bagi tahu. and yes. aku memang dari sekolah dah jadik tempat luahan perasaan. but. listen hear. it's normal bile korang cerite your own story and i'm get mad about it. yela. kau kan membe aku. mustahil aku tak bengang kalau kau diperlakukan macam tu. oke. aku bukan tak puas hati. but. ntah. and yes. aku admit aku buat entry ni dengan penuh perasaan yang bercampo. so. faham sendiri if my word is harsh. i'm sorry again. listen. kalau aku tak layan or what so ever. please don't assume that yang aku ni dah lupe kawan pulak. oke. my words are very harsh and i really meant it. sekarang aku still boleh dengar ape pun luahan hati korang. and yes. i promise that aku akan dengar je. no more advice would comes out from my mouth again. never again. why? because aku pun bukan elok. everything yang aku advice pun belom tentu aku sendiri akan buat. so. conclusion. aku akan dengar but no more advice. i'm sorry. rasenye entry ni banyak say sorry right. orang cakap say sorry tak salah kalau betul niat nak mintak maaf. listen here. right after this. aku tempat meluahkan perasaan je. sangat dialu-alukan bagi sape yang nak meluahkan perasaan yang tak puas hati and what so ever. for your information. lepas 3 hari balek melake, dalam hati aku dah takde words dendam. it's up to you all nak decide lfe you all macam mane. and yes. sebagai kawan aku support from back je. takde hak pun nak halang ape yang korang nak rase, fikir, buat and seangkatannye. fullstop.

p/s:sorry kalau sesape terase with my words.
tapi setiap orang ade hak meluahkan kan?
aku takde tempat nak meluahkan.
so.this blog jadik my tempat.
at least tak la sake sangat kan.

kalau suke LIKE ye.Photobucket