20 April 2010

selepas ini!!

aq tabah kn dri utk p kampus gak,,,
at last,,,
kaki da mlngkah masok dlm kampus,,,
trase dup-dap jantung ku,,,
ta p zy,,
cmmon,,,
u can face it,,,
c'mmon,,,
tpn teha,,,
ta angkat,,,
rpe2nye,,,,
dye solat,,,
ta pee la,,
p baiduri,,,,
tggu teha,,
bli sabon ngan ubt gigi,,,
hahahahahahaha,,,
burok pangai,,,
ta pe,,,
p blik cek azlan,,,
letcure trsyg,,
cool gler,,
tp,,,
hihihihihi,,,,
ngan pnoh ketenangan,,,
p gak,,,
then,,,
dye ta de,,,
p blik puan fadzillah,,,
amek mark test 2,,,
trok,,
but,,,
ta pe zy,,,,
final ad,,,
gud luck for u dear!!!!
at last,,,
tggu smpai pkul 4 lbh,,,
tbe saat aku pnyer turn amek marks ese,,,
markah yg aku dpt ta sehebat org laen,,,
aku trase bodoh gler,,,,
trase mcm bebudak yg ad kt situ dok glak kn aku,,,
okay2,,,
saye mmg bodoh!!!!
fine,,,,
berjuang utk terbaeek zy,,
c'mmon,,,,
bile dpt markah tuh,,,
nanges sepuasnye,,,
tp ta gne,,,
carry mark still mcm tuh,,,
cmmon,,,
final ad laie la zy,,,
smngat ok,,,
study,,
jom,,,,
smoge berjaye zy!!












sndri laie,,,
gud luck dear!!
tuh je yg aku na dngar dr dye,,,
tolong la,,,
tuh je yg uat aku smngat skunk,,,
tuh je,,,
GUD LUCK DEAR!!

kalau suke LIKE ye.Photobucket