cik ANIS AMIRA!
harap bersaba ye!
jgn diikotkan sgt kate hati!
btw!
'DYE' syg kaw la!
tp!
kaw kn go on with ur liife!
okie?
09 December 2010
tumblr!
berjinak-jinak dengan tumblr plak!
oppsss!
ta taw pape pown~
budak baru belajar!
tolong tunjukkan!
okie?
oppsss!
ta taw pape pown~
budak baru belajar!
tolong tunjukkan!
okie?
fikir!
ape pendapat korunk,,,
kalaw lepas kawen,,
si suami ajak si isteri tuh duduk ngan dye kt ruma family si suami?
kalaw tak nak ikot,,
kene pakse?
korunk rase?
patot tak?
bagi aq mcm tak stuju~
sbb,,,
patotnye bukan ke si suami tuh patot sedie kan tempat tinggal sebelom kawen?
kankankan!
by the way~
mcm mne plak if,,,
si suami nak ajak si isteri duduk kt ruma family si suami,,,
meanwhile si suami tgh kumpul duit untuk cari tempat tinggal yang lagi baek untuk family yang baru dibine?
setuju tak?
okay!
what if,,
kalaw si suami ajak duduk ruma family dye becoz of dye tuh anak mummy?
fikir lah,,,
by the way!
susa ke dapat suami yang anak mummy?
ade segelintir orang ckp susa~
but ade orang ckp okey je!
but base on my experience la kan,,,
mcm susa je dpt suami yang anak mummy neh~
betulkan saye kalaw saye salah!
Subscribe to:
Posts (Atom)